Blogissa seurataan allekirjoittaneen elämää rouvana ja äitinä.

13. maaliskuuta 2017

381pv Vaimona - Ystävyys


Lauantaina oli virallinen päivä, kun jäin äitiyslomalle. Sain töistä pienen varaslähdön ylityötuntien ansiosta ja sain lomailla jo puoli viikkoa etukäteen. No mitä tässä ajassa olen ehtinyt tekemään, vai olenko mitään?

No ainakin sen, että olen järjestänyt aikaa ystävilleni. Sanotaan ihan reilusti, työssäkäynti on haitannut häiritsevästi yrityksiäni nähdä ystäviäni. Niin ja myös laiskuus, itse ainakin tunnustan, että useimmiten on ihanampi vaihtoehto valita sohvalla makoilu kun se että ottaa itseään niskasta kiinni ja lähtee kissanristiäisiin (ja hyvällä sanottuna :D).

Ensimmäisen viikon aikana olen ehtinyt lounastaa ja kahvitella vanhojen työkavereideni kanssa, joita en ole työpaikkaani vaihdettua nähnyt niin säännöllisesti kuin olisin toivonut.

Ja olen myös viettänyt laatuaikaa koirani kanssa. Valitettavasti se on ehkä eniten saanut kärsiä raskaudestani. Töissä olen nimittäin hyvin jaksanut, kotiin tullessani en kovin mielelläni ole lähtenyt ulos liukastelmaan. Lenkit siis ovat huomattavasti pienentyneet viime aikoina. Viikolla kuitenkin kävimme jolkotelemassa uuden koirakaverin kanssa pellolla. Pientä jännitystä oli ilmassa, mutta kyllä näistä ystävykset vielä tehdään, kun ajatukset vaan lopulta kohtaavat.

Tärkein viimeviikon tapahtuma oli kuitenkin se, että minut yllätettiin tyystin ystävieni voimin lauantaina. He olivat järjestäneet minulle vauvakutsut! Tästä ihanasta tapahtumasta kirjoittelen toisen kerran, kun saan itselleni jotain kuvamateriaalia. Mutta sen voin sanoa. Minulla on aivan ihania ystäviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti, julkaistaan kun olen tarkistanut.